NUMBER ONE

häj.
Döjobbig dag idag, började med att man vaknade typ 5.
När jag öppnade ögonen så snurrade hela rummet asfort men när jag blundade så snurrade allt fortfarande. haha i mitt huvud alltså..Så jag fick asont i huvudet och mådde jätteilla. Skulle egentligen inte gått till skolan men det
gjorde jag ändå. Det gick bra och så men när ja kom hem började allt snurra igen. La mig i soffan och somnade nästan.HAHA juste min fina ring som jag fick av Ida gick sönder idag, Hela LOVE texten lossnade o nu har jag ingen aning om vart den är :(. Sen blev det att fixa tills imorgon, en sak om typ Berlin eller något sånt.
Sen blev det att lyssna på musik och chatta med lite folk. Slutar typ halv 4 imorgon.
Ae snart ska jag fixa lite tills imorgon men först blir det lite repris på Jersey Shore. HEJ DÅ!

hahaha ser ju asbra ut när man dragit ut den haha.



Kommentarer
Postat av: johanna

frågestund på bloggen: www.johannaacaroline.blogg.se - ställ gärna en fråga :)

2011-01-20 @ 14:58:59
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0