Into My Mind

Hallo.
Dönajs skoldag idag. började 9 idag så jag lockade håret lite slarvigt.
Sen hade vi bild och gjorde typ ''mosaik'' tavlor haha min är asful haha.
Sedan engelska trorja, haha det var faktiskt kul. tänker inte gå in
på varför haha. No,svenska och mentorstid hade vi också.
På rasterna så hade vi armbrytning mot killarna då HAHAHA.
Måste säga att man är ganska biff... fast ne vann inte en enda gång.
Och annars satt man på bänken medans dom typ slog haha nae men typ.
Har asont i knät för att hugo gjorde en sak på gympan så jag har värsta skrapsåret.
Sen satt dom o slog mig precis där och på blåmärkena som jag också fick.
AAAAAASSHYSSTA! haha nae men snälla är dom ändå.
AE nu väntar maten, Hejdå! :D IDA KOM HEEEEEEEEEEEEEEEM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0