fredaaaaag

Hellooo


Igår åkte jag hem från fjällen, så jag åkte bil hela dagen, astråkigt men ändå lite kul :D
Ville vara kvar men naaeee.
Nästa år åker vi nog en vecka :DD
Kom hem vid 5 typ, då sprang jag in och bytte om & sminkade mig. Sen skjutsade farfar mig till skolan.
Tacokvällen var väldigt rolig, kul att träffa alla igen :)

Idag var det tråkigt i skolan..

Ikväll skulle vi haft kalas för min bror, kusin och farfar men mamma är magsjuk så jag tror inte det blir något.

Imorgon blir det fotboll hela dagen, wiihoo :)
Bussen går klockan 7, inte så wiho.

Aja släpper en bild från fjällen  ♥





Kommentarer
Postat av: Juliak

ÅH ! varför ska du och nadine vara så söta ? sliter av mitt hår snart blir så arg ! :O <3

2011-01-28 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0