rise and shine


hej! kom hem från stockholm igår, visar någon bild sen. iallafall idag har jag inte gjort något och ska inte göra det ikväll heller. har sjuukt ont i mina fötter idag så det blir att chilla. imorgon ska jag och syster på stan en liten sväng, mamma kanske också ska med. hoppas på att fika också hehe. sen blir det att sova hos titti tror jag. skojskoj! vi kommer nog inte sova något, så blir det alltid när man sover där haha. aja ville bara skriva så att ni förstår att jag lever haha. hörs sen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt ;D

2011-02-24 @ 16:04:16
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Elisabeth

Kika gärna in på mina Tradera-auktioner, jag har 15 uppe just nu. Säljer bland annat en helt ny datorväska (som kostade 700 kr när den köptes), ett par snygga Cheap Monday-jeans och en ny Helena Rubenstein-mascara. Alla mina auktioner har utropspriset 1 krona, och priserna är fortfarande väldigt låga! PASSA PÅ - NÄSTAN ALLA AUKTIONER AVSLUTAS IMORGON! http://www.tradera.com/auktioner/saelis

2011-02-24 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0