destination unknown










sådär såg dagen ut igår då. Blev maxi med ida och titti, mys. först blev det ju att kolla på kläder och sånt. sen käkade vi på mc och när vi skulle tillbaka in till maxi gjorde titti världens roligaste sak. ni får veta någon annan gång. sen gick vi hem till titti och såg på i rymden finns inga känslor. sen åkte jag hem och då händer det jag absolut inte ville skulle hända. jag lägger mig i soffan, ropar på mamma och aa sen spyr jag.. trevligt. så hade inte jag tänkt min fredagskväll. spydde några gånger och la mig tidigt. sov väldigt bra faktiskt. nu mår jag ganska bra. har inte ätit sen igår lunch. jo en frukt, det är det enda jag har fått i mig. orkar inte ladda upp mer bilder nu, ni får lite mer någon annan gång. köpte lite saker men det kommer sen. nu ska jag försöka få i mig något mer!

Kommentarer
Postat av: johanna sühl

haha mitt hus e med på bild! :D

2011-02-19 @ 13:08:47
URL: http://johannasuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0