14

Hejhej !

Den här dagen började inte speciellt bra.
Vaknade vid halv 5 och trodde jag skulle spy. :(
Satt i sängen och bara stirrade rakt ut i en halvtimme, sen försökte jag sova.
Så sov jag i en halvtimme, sen vaknade jag igen.
Men jag spydde aldrig. Som tur var.
Skulle haft kalas för ena släkten nu vid 11, men vi ringde och ställde in det.
Men pappas släkt kommer vid tre tror jag.
Nu mår jag bättre iaf ..

Juste, jag fick ju presenter. Inte för att någon bryr sig vad jag fick kanske menmen haha:
Vita Converse, vågtång & pengar :)

Nu måste jag försöka äta något, puuss ♥


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; haha det är du itne ensam om ;)

2011-02-13 @ 15:33:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 15:58:15
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0