favoritnagellack

Visade ju dom fina nagellacken jag fick av ida och titti så tänkte att jag kan visa mina favoriter!


 
Isadora nr 644 Red Alert - Jättefint rött nagellack med en extra bred pensel
Isadora nr 119 Smashy Cerise - Fint rosa/rött nagellack
Isadora nr 115 Water Rose - Ljusrosa nagellack som jag ääälskaar!
Alla dom här är väldigt bra och håller länge.



Ingen aning om vad den heter - Men gillar den ändå haha bra är den men har inte haft den så mycket!
 Vet inte vad den här heter heller - Förstår inte vad som står på den haha. fin orange/rosa färg!
H&M Check Me Out - ÄÄÄLSKAR DEN HÄR FÄRGEN! så underbar och somrig.
Dom här är också bra och håller rätt så länge!



♥ Depend - Franskmanikyrset, har de just nu och älskar dom här också!



H&M Spending Cash with Carl - Mörkblå skitfin färg! tycker om den jeeeteemycket
H&M Blue My Mind - Starkare blå färg på riktigt, somrig och så blir man glad av den haha. om man kan bli det av nagellack.
Viva La Diva nr 107 tror ja - Den här är egentligen mörklila men de syns inte så bra på bilden.
Maybelline nr 700 Black is Black - Det är är lätt mitt favoritnagellack av alla! Den är skiiitbra och ah perfekt helt enkelt. men tyvärr så är den snart slut :(

Där har ni mina favoritnagellack haha. nu ska jag fixa mig och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0