SKAPELSEBERÄTTELSE

HejHej :)

Idag var det ganska kul i skolan, på No;n var det bara jag, Nadine och Olle i klassrummet ..
Vi skulle läsa i en bok, men det gjorde vi inte ..
Haha.

När jag kom hem gjorde jag klart So;saken, man ska skriva en skapelseberättelse.
Min blev sämst .


Ignorera mig :P
Alla skrev typ hela sidan, men inte jag. Haha.

Sen tränade jag, det var sådär. Sen duschade jag och åt en toast.
Nu måste jag packa gympaväskan, fast jag orkar inte -.-'
Imorgon börjar vi 8, alldeles för tidigt !

Pussokram :D ♥


                                                                        // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: hugo

juste jumpa imorgon:( vill inte springa IGEN!

2010-09-16 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0