today

HejHej :)

Idag hade vi gympa, det var jättejobbigt!
Vi skulle springa 7 varv i en hinderbana och hoppa hopprep varannan.
Och när man hade sprungit 7 varv skulle man ta sin puls.
Jag kom upp i 240 :o

På no:n experimenterade vi :P
Inte så kul, det hände inget typ.

Sen kom mamma till Ica, och så handlade vi lite sen åkte vi hem.
Nu sitter jag här och har tråkigt.
Jag måste gå och måla naglarna ;)

Imorgon kommer jag nog inte blogga något, för jag ska på prisutdelning med laget och efteråt
ska vi sova över.

Pusshej ♥


bild tagen när jag och nadine gick till maxi


                                                                                 // 'iida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0