scary

HEJHEJ!

Snart ska jag åka till Maxi med mamma, måste köpa en jacka idag!
Och kanske nåt mer haha.
Jag lägger in bilder ikväll från Halloweenfesten igår, tog inte så många men iaf.
Det var jättekul igår, väldigt läskigt. Haha. Dom hade pyntat jättemycket.
Vi hade hur mycket godis och sånt som helst.
Först såg vi på en skräckfilm, men så var det några som tyckte den var dålig så då satte vi på Scary Movie istället. Pappa hämtade mig tidigt, jag var den första som åkte hem bara för att han skulle jobba idag.
Men jag skulle inte velat gått hem ensam hela långa vägen.

Jaja, nu ska jag åka :D Puss ♥

                                                                                            // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej allt bra med dig?(:

2010-10-30 @ 15:17:52
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0