JOBB

Hejhej (:

Jag hade ju tänkt cykla hem igen efter lunchen, men pappa tyckte att jag kunde hjälpa honom lite.
Jag hade ju inget bättre för mig så jag gjorde det.
Jag fick sitta i konferensrummet helt ensam och flytta ritningar på datorn så att dom blev i ordning.
Det var ganska roligt :P
Jag messade med Julia som också "jobbade".
Pappa sa att jag skulle få betalt haha, så jag hoppas jag får lite pengar.

Imorgon börjar vi halv 10 och vi ska äta frukost på skolan.
Vi har Tema, så vi kommer inte ha några vanliga lektioner den här veckan (:

Kram,




                                                                                                  // 'iida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0