asso ja vet inte.

Hejsan.
Rubriken har ingen mening så bry er inte.
Haha förutom att jag vet inte vad jag ska göra.
Behöver plugga för vi har två prov + två läxor.Men neee.
Vet inte vad jag har gjort idag.Allt bara försvann.
Har lust att göra värsta nya designenfylld med färg fast ne.HAHA.
Vet vilken mobil jag ska ha.
En htc tattoo men ska köpa ett nytt skal,
vill inte ha en grå för det är lite tråkigt när man är tjej.
Haha nae då, men aa ett rosa skal blir det
eller så blir det en leopard med ljusrosa på sidan typ.
Hah, ni fattar säkert inget om det är någon
som fortfarande läser.
Haha, förut när jag satt framför? bakom?
datorn iallfall så råkade jag stoppa foten i papperskorgen.
Lyckat oh så.
Nu blire glass + Cocacola blandat typ, det är faktiskt gott haha.

Ae nu har jag inget mer att skriva så puss på er alla.



orginalbilden från bilderna nedan.     ignore my face.



                                                                     //nnadine♥♥♥♥♥☻
                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det är ju samma mobil som jon har ;)

2010-10-02 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0