YES

HejHej :)

Igår var det jättekul med Emma & Julia, mycket skratt ;)
Emma och jag gjorde en jättefin dans.. hm.

Imorse vaknade vi vid typ 10 tror jag?
Då gick vi upp och åt frukost. Sen klädde vi på oss och så såg vi på tv och spelade kort.
Jag var sämst haha.

Julia gick hem vid 4 typ, och Emma vid 5.

Imorgon ska jag till Linköping med kusin och farmor. Det blir jättekul ;)

Puss hej ♥



julia ritade av mig och emma, hm..
jag ser ut som en gris ! HAHA

                                                                                          // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: nadine

haha vad duktig julia är :D ♥

2010-11-04 @ 19:15:38
URL: http://idanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0