Twisted Metal

shoobreee.
Seriöst idag har jag värsta otursdagen.
Först är jag nära på att komma försent, duktigt.
Sen får ja inte upp tuggummipaketet.
A dehär är iallfall inte mitt fel, det är tittis :
Ritade massa streck i heeela mitt ansikte så såg gammal ut.
HAHAH sen de roligaste då skulle gå ut från matten
då så är ja nära på att gå in i dörren så ja vänder mig
om o då går jag in i väggen med huvudet före.
HAHA aj de gjorde faktiskt ont.. :(
O när ja skulle gå hem fick ja lite snö
i ansiktet helt plötsligt.
Från vem ? joo titti.
Suck på dig hahah du kommer ångra dig ;)
Så de va min dag det.
Puss



en vecka kvar. 


                                                      /nadine♥


Kommentarer
Postat av: Titti!!!! vem annars!? :O

Hahahha, va bäst jag är!! <3

vad äre en vecka kvar till? <3

2010-11-23 @ 19:10:34
Postat av: Anonym

Hej på dig! Vad göres? :)

2010-11-24 @ 13:35:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Troyanneli

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-09 @ 12:45:13
URL: http://troyanneli.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0