stöckhöölm :D

HejHej :D

Nu är jag i Stockholm.
Det är jättekallt! Och jag börjar bli förkyld.

Idag i skolan var det ganska kul, hände inget speciellt.

När jag och Emelie skulle gå ut genom stora entrén såg vi att det stod massa människor där, så då gick vi lilla entrén. Men vi skulle gå förbi stora och när vi går där så kommer det en kille och mular både mig och Emelie.
Och min mamma skulle hämta mig, så hon såg allt så när han typ var klar och vi började gå mot bilen så går mamma ut och skriker: Ge fan i det där!
Och han ba: ame .. ..
Och sen åkte vi.
Hans pappa jobbar på pappas jobb.. så pappa skulle prata med honom.. så händer det väl förhoppningsvis inte igen . :D

Anyway, nu sitter jag här i sängen och det är mysigt.
Imorgon blir det shopping.

Hejdå ♥

                                                                                                          // 'ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0