SNOWMAN

Hejhej :D

Förlåt att jag inte skrev igår men jag hade inte tid.

Imorse gick jag upp vid 6, och så tittade jag ut och såg SNÖ!
Jag gillar snö, men det är lite jobbigt.
I skolan blev massa personer mulade, men inte jag (a)
På tyskan fick vi ju tillbaka proven, som Nadine skrev.
Väldigt nöjd med mitt resultat :)

Efter skolan var jag med Titti, vi var ute i snön och byggde två jättefina snögubbar.
Den ena hade vi sönder, vi hade snöbollskrig. Titti och jag mot snögubben..
Stackars snögubbe.

Sen gick vi in och gjord varm oboy och åt lite mackor och satt vid datorn.
Vi spelade spel, vi var bääääst.

Vid halv 7 kom pappa, då åkte vi hem och bytte om sen åkte vi och tränade.
Ganska roligt faktiskt :)
Nyss duschade jag och snart blir det tv ;)
Bästa programmen på 5:an idag.

Tyvärr kan jag inte ladda in bilder från dagen, försöker imorgon igen så får pappa hjälpa mig.
Puss ♥


vrid huvet, ♥
julia & titti på bilden

                                                                                                      // 'iida ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0