HEJ

Hejhej !

Igår spelade jag cup med 98:orna, mot sveriges bästa lag.
Vi åkte ut i kvarten, men alla var så trötta. Två stycken som skulle varit med blev sjuka så vi var inte så många.
Kom hem vid 20 i 6, då duschade jag och klädde på mig jättesnabbt och så åkte vi till några och åt mat. Jag spelade CoD, jag ägde!

Imorse vaknade jag jättetidigt, kunde inte somna om.
Då gick jag upp och såg på tv och åt frukost.
Sen såg jag på Harry Potter :P
Och så fixade jag mig.
Nu ska jag fika, sen åker familjen till Hageby.

Pusshej ♥



                                                                                       // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: Jensnikita

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-02-28 @ 08:12:29
URL: http://jensnikita.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0