aj min nesa

HejHej :)

Idag var det ganska kul i skolan, på gympan hade vi redskapsgrej haha.
Det var ganska kul. När jag skulle hämta mina grejer i skåpet så tappade Joanna sin bok på min näsa, så jag fick typ ett brännsår. Det gjorde lite ont, så på no:n fick jag ett plåster haha.
Vi gjorde ett ganska roligt experiment, man höll magnesium över ett stearinljus och så blev det en jättestark låga som solen, fast vitt.
Slutade halv fyra. Lite segt ..
Ganska mörkt också. 
 
När jag kom hem åt jag lite, snart blir det träning.
När jag kommer hem blir det dusch-plugg-tv-sova.

Puss ♥


Jättefint, verkligen.


                                                                                     // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: Christine

Great site! Lots of useful information!

2011-07-21 @ 08:33:33
URL: http://christine.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0