Visualiseringscenter

Hej!

Idag är det ju morsdag! Kram på dig mamma♥
Hon fick tre skålar i olika färger av mig!
Hoppas att du blev jätteglad!
Idag ska vi till ett visualiseringscenter.
Jag vet inte riktigt vad det är men jag har
hört att det ska vara väldigt coolt!
Det ska typ vara som att man *ligger*
ner och så ser man typ över sig en film.
Eller något sånt haha:)
Det ska bli skitkul!


en liten miniatyr om hur man sitter!

Vi ska vara där kl 15.45 om jag kommer ihåg rätt
så jag ska göra mig iordning!

SeS SeN ♥


                                              // nadine♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har ja varit på, är roligt om det inte nu är en naturfilm som vi såg på;p

2010-05-30 @ 13:02:41
Postat av: Gunsan

Jag blev jätteglad för morsdagspresenten, men mådde lite illa av filmen så jag fick blunda, haha! Vilken loser man är :P! Men dagen var mysig annars! Jättenöjd trots att jag inte fick GH-Van Halen...

Kramis ♥

2010-05-30 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0