Vilken är det??

Jag var ju på stan med Ida igår och då hittade jag en jeansjacka.
Jag kommer inte ihåg vilken det var haha :)

Antingen var det den här:

Eller den här:

Haha :)
Båda kostar 299 på H&M.
Men det här är problemet.
På den översta jackan ser ut som den jackan som va på stan men den hade inte en röd
lapp där det står H&M på som den hade på riktigt.
Den andra jackan har det men jag kommer inte ihåg att den var så mörk o
att den hade ett hål i sidan.
Jag har stora problem haha.
Ska kolla noga på bilderna o jämföra.

Nu ska jag plugga på geografin -.-'
Hejdå!




                                                                     / Nadiiine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0