SHOO!

Hej !
Som sagt idag var jag på stan med Titti o då hittade jag detta :


Bikbok 80 kr men köpte för 40 :)


Sånna från Åhlens men bilden är från bikbok 80 kr


Framsidan på klänningen :)

Baksidan.
den är myyyycket finare på.
Den kommer från Bikbok 399 :-
+ ett par svarta cykelbyxor.




(titti ville att jag skulle lägga ut den)

Jaha det var allt .
Riktigt stolt men nu är det bra skor kvar ♥

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra
jag hade tänkt att gå på stan med mamma
men hon mår inte så bra just nu.
Kanske spela Aqua Golf men min kusin.


Nu ska jag se på tv. hejhej!


                                                               / Nadine♥ 


                

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag är avundsjuk på din klänning! <3<3<3

2010-05-20 @ 20:46:00
URL: http://tittinilssoon.blogg.se/
Postat av: nadine♥

Hehe ;) din var oxå asfin! ♥

2010-05-20 @ 21:31:18
URL: http://idanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0