SHE KEEPS ON LOOKING

HEJ.

Idag åkte jag till Maxi (för tredje dagen i rad) med mamma.
Hon köpte kläder till en fest hon ska på nästa vecka. Jag fick ett linne :DDD

Vid 4 får vi gäster, mina kusiner och deras mamma kommer. Dom bor i Åmål, och det är ganska långt dit så vi träffar dom inte så ofta.

Imorgon har jag utvecklingssamtal, usch -.-'
Så vi måste fylla i lite papper och sånt, såklart så väntar jag ju till sista dagen haha.
Typiskt mig.


Bilden hör ju inte direkt till, men jag har bildbrist haha.
Jag vet inte vad det är. Bild tagen i safariparken, Kolmården.



                                            // 'iida ♥


Kommentarer
Postat av: oskar

Jag tyckte bilden passa! Haha :P

2010-05-23 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0