jeeeeeansshorts!

Hej!

Kom precis hem från Maxi med mamma och pappa.
Jag fick ett par jeansshorts från H&M..


Världens sämsta bild, I know men skitsamma :P

Dom är snyggare i verkligheten! ♥


Vi tittade på klänningar till skolavslutningen, men jag hittade ingen.
Varför ska det vara så svårt?!
Och så tittade vi på skor, det finns många snygga.

Vi var på Plantagen också. Jag orkade inte gå så jag satt på vagnen.
Hahah.

Idag är det match mot Åtvid, vi måååååååååååååste vinna!
Klockan 17 tror jag att den är.


Puss ♥


                                    // 'iida

Kommentarer
Postat av: Nadine

Snygga! :)



HEJAHEJAHEJA!!! ♥

2010-05-09 @ 17:42:57
URL: http://idanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0