ICECREAM

Hej!

Jag sitter och äter glass. Men när jag tar en tugga så ilar det som sjutton i mina tänder...
Det är inte kul! Finns det något man kan göra åt det?
Jag hatar det!

Iaf, idag i skolan så var det två par skor som blev nedstoppade i toaletten.. Inte någon i min klass skor, men från 3:an.

Det är så otroligt lågt att göra så!
Och så kom min bror hem och var sur, och då frågade jag som hade hänt. Då sa han att någon/några hade tagit hans väska när han var i klassrummet och slängt den i en buske.
Nu blir jag förbannad. Om jag får veta vilka personer det är som gör alla de här dumma grejerna, då..


Emma & Moa



                                                       // 'iida


Kommentarer
Postat av: ludde är bäst

jag kan gärna hjälpa till jag ska slå ner den jäven som gjorde det :D

2010-05-05 @ 17:01:02
Postat av: Fredrika

Änvand sensodym(eller hur det stavas) det hjälper mot ditt tand problem ;D

2010-05-05 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0