HAPPYFACE

HEJ!

Sjukt skönt med fredag, eller vad säger ni?

Dagen började med tyska, sen matte, sen slöjd (hatar slöjd, kommer aldrig bli klar -.-')
Och sist svenska.
Det var kul.

När jag kom hem åt jag och mamma kladdkaka, mums!
Dock inte hembakad, :DD
Men den var god iaf. ♥

Jag sitter och äter M&M.
Har man börjat äta kan man inte sluta.


Men, i kväll ska jag ladda upp bilder på bärbara, sitter vid stationära bara för att jag ska spela sims och jag orkar inte ladda in alla på bärbara.

Jag är lite slö.

Puss!
                                              /// 'iida ♥




det är på riktigt.


Kommentarer
Postat av: EMELIE.

Trevlig blogg!

2010-05-29 @ 00:19:30
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0