FOTBOLL ♥

SHOSAN.

Idag har jag varit på Plantagen, Media Markt, Skokanonen och Jula.
Konstig blandning.

På Plantagen köpte vi en sak till mamma, det är ju Mors Dag imorgon.
Media Markt, kollade på en ny mobil till mig :DDD
Skokanonen, skor till pappa, billigt och bra eftersom att han bara ska ha dom ikväll.
Jula, jobbarbyxor till broder min, fanns inga.

Direkt efter åkte vi till min kusin, han fyller 6 år.
Grattis!

Snart ska jag äta, och sen ska jag spela match mot Kisa.
Idag tror jag att vi vinner.

Synd bara att det är sjukt dåligt väder.
Hoppas det slutar regna.
Iaf lite.



 Puss ! ♥


                                      // 'iida ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrika

vi vann ju!! Braa Ida <3

2010-05-29 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0