21-22

Hej!
Förlåt för att jag inte har skrivit!
Men jag har besök av min kusin som jag onte har träffat på jättelänge.

Iallfall igår var jag på Maxi med Ida:)
Köpte tröjan:


Gina - 149:-
Jag ska nog byta den till en annan storlek
så att det blir lite längre :)

När jag kom hem så hade jag såååå ont
i fötterna. Hade gått jättelänge så jag
fick blåsor o skavsår :( Inte kul.
Sen mådde jag inte så bra för jag fick ont i huvudet,
kanske ör att det var så varmt??.
Därför blev det inget bloggande.



Idag har jag gjort jättemycket.

Börjar med dagens





Linne - Gina
Strumpbyxor - Bikbok
Cykelshorts - Bikbok


Sen var vå på My Candyland. Då köpte jag dethär :)



Jättestora tuggummin hahah :) var inne i en butik när jag åt dom
såg nog inte konstig ut alls hahah.


Sen grillade vi :) Mums!


Det var asgott.

Sen spelade vi kubb. Vi tog bilder på det men då blev det
bara massa roliga grimaser.

Så det var allt! Nu vet jag inte vad jag ska göra
men jag hittar nog på något.

Ciao!


                                                  / 'nadine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0