TORSDAG

Tjena!
Idag efter skolan kom mamma och lillebror och hämtade mig.
Vi åkte direkt till Maxi.
Först fikade vi, sen gick vi till Stadium.
Fick en ny gympa påse!
Sedan gick vi till H&M, där fick jag en bikiniöverdel och roll on.
På skopunkten fick jag ett par gummistövlar, och på Apoteket köpte jag ansiktsvatten för ung hy.

Snart kanske pappa och jag ska åka och lämna New Body produkterna hos Nadine, ifall de är hemma.
För pengarna måste in så fort som möjligt!
Om du ser detta Nadine, smsa!







                                                                                       
                                                  







Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver bloggen som handlar om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 20:25:08
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0