TJOHOSAN

TJENIXEN SIXTEN.

Nu ser man på Let's Dance, jag fattar inte hur Willy kunde få så höga poäng!  26 p.

Högsta någonsin eller ?

Jaja, imorgon ska jag spela cup med 98-laget.
Jag , Moa och Emma får spela med dem för de ville ha fler spelare. :)
Hoppas det går bra.


Pappa försöker boka bord på Manesa, men det går inte så bra.
Imorgon var det fullbokat, och söndag var det stängt. :(


Uschlan puschlan. <----------------------------- mitt eget ord.





                                                                      


Kommentarer
Postat av: Wilma (:

Intresserad av superbilliga smycken ? Vi säljer smycken av bl.a. märkena ZIZ DESIGN och DIDDI. Alla smycken är oanvända och kommer ifrån Salong Blå i Linköping. NU HAR VI REA! MASSA SMYCKEN FÖR 99KR/ST, PASSA PÅ! Kika mer än gärna in! :)

2010-03-12 @ 20:36:14
URL: http://salongblas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0