MÅNDAG

Hej!

Idag i skola fick vi reda på hur det hade gått på geografiprovet.
Jag fick 56,5/59.
Det var duktigt Ida! Haha.

Eftr skolan gick jag till Titti, vi ritade påskkort.

När jag kom hem gick jag ut och plockade björkris, och så tog jag in det och mamma och jag satte det i en vas
Först gick det inte så bra, men så klippte jag lite och då blev det bättre.


Igga alla skor haha.



Hahaha. Oj.




Hahahah lite spretig.
Missbildad. xd

    

Just nu sitter moa och jag och ..... chattar. Hahahahahahah. 
Ingen skulle fatta om jag försökte förklara. 




                                                      / iiiida <3








                                                         

Kommentarer
Postat av: moacato

hahhahah, ja du gumman.

nej verkligen ingen skulle fatta vad vi håller på med.

hihihiih, ja älskar dej <33333

2010-03-29 @ 18:16:38
URL: http://mmoacato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0