FreakyFriday

Heejjjsssaaaaannnn!  :D

Idag i skolan hade jag, Titti, Ludde&Ludde klassens stund.
Det var roligt, och de flesta verkade också tycka att det var kul.

Efter skolan följde Titti och Olle med mig hem, men Olle gick efter typ 1-2 h?
Hihih.
de lite påskkort, och sen spelade jag och Titti Fia med knuff.
Det gick bra de sista gångerna.

Snart hoppas jag att middagen är klar, är riktigt sugen på mat !
Det ska bli göttit med kött och pommes. Och baguette. Och sallad. Och läsk.

Klockan 20 är det Let's Dance, hoppas att  Claudia vinner!
Hon är bra, pch så måste ju såklart en tjej vinna ;)

Imorgon ska jag till Linköping och shoppa, så det blir inget uppdaterande förrän typ 15.00 :)


Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, vi hörs!




                                                

Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

2010-03-26 @ 20:06:38
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heheh De vah Roligt ida :P <3

Olle VIsa musklerna, -.-.... <3

För mig Blev det Mc Donalds :P HEehhe

Ses.... <3

2010-03-26 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0