FOTBOLLSKOR &KLADDKAKA

Hej!

Idag köpte jag nya fotbollsskor som jag sa att jag skulle göra.
Först var vi inne på Stadium och där hittade jag ett par snygga gröna skor.
Fast de fanns inte i min storlek.

Så då gick vi in på Inter Sport och tittade där.
Där fanns de!
Fast de satt konstigt, så jag provade ett par gula.
De satt perfekt!




Så nu är jag glad!



För typ en timme sen började jag baka en kladdkaka, och nu är den klar.
Så snart ska jag ta en bit och mumsa på.


Hare bäst !




                                 

Kommentarer
Postat av: Boolahelen

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-05-20 @ 10:34:17
URL: http://boolahelen.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0