T-SHIRT

HEJ!

Idag i skolan var det skönt.
Vi hade tipspromenad som var lite kul sådär.
Jag och Nadine sprang och hoppade och sjöng och snurrade runt.
Dom som hörde/såg oss tänkte nog; vad sjutton håller dom på med?
Men det var kul iaf.

Och vi fick glass också! :DDD
Jag och Nadine slevade upp den på fat.
Det var roligt.

Sista lektionen hade vi gympa, fast vi bytte inte om.
Vi spelade fotbollsgolf och brännboll.
Vi tränar typ varje dag nu inför brännbollsmatchen på tisdag mot lärarna!

Efter skolan åkte jag och mamma till Maxi.
Jag träffade Nadine där, och då köpte vi likadana tröjor som vi ska ha imorgon och på lördag :DDD





Gina, 99:- 

  
Kvart över 6 blir det träning dåva.


Puss! 

                                                       // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Alltså..jag gillar verkligen dom där tröjorna! Man blir så glaaad :D. Ni kommer att sticka ut ´på Gröna Lund och hoppar ni & tjoar kommer no nog med TV, haha--->Sommarhysset^^

2010-06-03 @ 20:26:47
Postat av: emelie

klockren:D

2010-06-05 @ 09:41:52
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

så snyggt :)

2010-06-05 @ 15:54:10
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0