Spelhåla

Hej!

Idag var det en asskön dag!
Vi städade sen hade vi spelhåla.
Jag och Ida hade jättekul haha :)
Först spelade vi ett spel
där man skulle typ fråga
är det en kille, har den stor mun
och sånt det var kul! Moa var med på det
också :)
Sen körde vi galenpanna som Titti hade tagit
med sig.
Jag var Barbie och Gud medans
Ida var Bamse och Batman haha .
Vi hade fortfarande på oss korten i
pannan och gick omkring med dom.
Haha:) Störde killarna lite också
när dom spelade Risk som jag inte
fattar hur man kör (a'

Vi flummade asmycket! Ida drog runt
mig på golvet så jag 'dammsög'
haha det var askul!

Kommer sakna denhär klassen!
Vi har haft skitkul tillsammans!
Men alla börjar ju på samma skola
så vi kommer ju iallafall se varandra.

Nu ska jag käka hejsvejs!

 
                                                  /nassilina a.k.a nadine♥

Kommentarer
Postat av: oskar

baam baam baam baam baam baam baam baam BATMAN!!!! :D

2010-06-09 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0