LÄGER&MER

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen.
Igår kom jag hem från lägret, det var ganska roligt.
Jag fick sova med Tilda från mitt lag.
Och så var det två andra som hette Moa & Ida.
Vi var grupp 2, vi hette Shrek & company. Vi hade gröna västar :)


Det var bara jag, Tilda och Emma kvar i hela huset, för alla hade gått och köpt godis.
Så vi passade på att klättra på väggarna.


Lite suddigt men skitsamma.




Det gick inte så bra för Emma som ni ser.. 57 poäng.
Jag kom 2:a :)
Tilda vann.



Idag har jag inte gjort speciellt mycket, var hos farmor och åt lunch.



Och åt jordgubbar med vaniljglass.


Puss på er, fortsätt kommentera!


                                                     // 'iida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0