DAGENS ALLT

dagens frisyr: afro
dagens smink: nadine: foundation , mascara, kajal, rouge, läppstift eyeliner Ida: ögonskugga, kajal, mascara,ögonsbrynspenna, blått lättstift
dagens klädsel: nadine: röda strumbyxor,rosa cykelbyxor och tröja ida: strumpbyxor, flanellshorts, linne,hatt
dagens planer: förlora match ich skita i att plugga
dagens vill ha: ny mobil(den gamla jag fick igår är för gammal)/ida. rosa hår/nadine 
dagens saknad: min myra som jag klev på :'(
dagens tråkigaste: att inte vara i skolan längre:(
dagens finaste:  titti
dagens kram: våran groda :)
dagens humör: gosiiimossiiibauuu
dagens mående : Don't worry be happy
dagens borde: vattna blommerna
dagens parfym: koblaja
dagens bästa: skooooolaaaaaaan ;)
dagens sysselsättning: skriva det här
dagens längtan: provet imorgon 
dagens kärlek : våraaaa skorrrrr
dagens skratt: högt
dagens tanke: varför är gardinerna rutiga?
dagens irritationsobjekt: den där växten som jag vet att jag måste vattna... 
dagens smycke: örhängen(minst 10 styck), massa halsband, lårsmycke, ryggsmycke, armband
dagens just nu: what?
dagens önskan: att alla människor är blåa :)
dagens dans:  haka :)






                                                // 'iidannadine ♥

Kommentarer
Postat av: oskar

Haha!xD

2010-06-02 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0