Yooo

Hej sötnosar!

Idag har jag och Nadine varit på stan.
Tyvärr så hittade vi inga kläder :'(
Men det var kul iallafall.

Efter att mamma hade hämtat mig och Nadine och vi hade släppt av Nadine hemma hos sig så åkte vi till Ica för att hämta ut ett paket..
Som innehöll lite av det jag hade beställt från H&M!
I'm happy :)
Ni får inte se bilder på kläderna idag för jag är inne på fel data och sen ska jag till min kusin och kanske sova där.

Fortsätt kommentera som ni gör, kraaam


                                                                   // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

2010-07-31 @ 00:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0