IKEA

Hej!

Idag har jag och familjen varit på IKEA.
Jag fick en hylla som jag ska ha bredvid sängen, plastblomma med vas och doftljus.
Efter IKEA gick vi in på Ikanohuset och kollade på kläder.
Jag fick ett par jeans!
Äntligen.
Dom var lite för långa men det gör inget.
Jag tittade på en väska på Intersport, men jag ska vänta med att köpa en.

Nu sitter jag på altanen och har väldigt tråkigt.
Det blåser jättemycket :/



haha vad liten jag ser ut (:



                                                                                    // 'iida

Kommentarer
Postat av: Communism

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-01-21 @ 12:47:49
URL: http://communism.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0