hej ,

Hej !

Idag sov jag till halv 11 om någon ville veta.
Då gick jag upp och åt en stor macka.
Och klädde på mig, jeansshorts och linne.
SOLEN ÄR TILLBAKA! ♥

Vid 3 gick mamma&jag in till farmor&farfar och åt kött&pomme.
När vi hade ätit klart sa jag att jag ville baka en kladdkaka.
Och jag trodde ju att ingen ville göra det med mig, men efter en stund så sa min faster; vi går in och gör en kladdkaka.
Så vi gjorde det.

Den blev jättegod, ;)

När vi gick hem igen solade jag i en och en halv timme ungefär.
Det var skönt.


Nu sitter jag här och läser lite bloggar.
Mamma kom precis på att vi missar det sista avsnittet av Ugly Betty!
Och det är ju ingen mening med att bara se dom sista tio minutrarna.
Jaja, det går väl en repris någon dag.


glass :D




                                                               // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: jonte D

bah missa jah dig sola ;D

2010-07-27 @ 22:32:10
Postat av: Emilia

Jäklar vad god den ser ut :D

2010-07-30 @ 00:07:54
URL: http://ohbrendon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0