konsert/dagen

Hej!

Diggiloo igår var väldigt bra :)
Först stod vi vid en en ingång till slottet.
Men det kom aldrig något folk, så 10 minuter innan insläppet började frågade vi några som jpbbade med Diggiloo
om det var ingången, men det var det ju såklart inte.
Så vi fick gå runt hela slottet och trodde att det skulle vara jättelång kö.
Men det vaar nästan ingenting :D
Och när man stod i kön fick man massa gratisprodukter.
Jag fick en liten duschtvål, mamma&pappa med.
Men min bror fick allrengöring, haha.







Idag var vi i Söderköping och käkade glass på Smultronstället. Gott.



Min glass, Geisha. Den var god förutom en sås som förstörde.



Men kusins glass som var mycket godare än min ;d

Idag har jag tränat igen, det var faktiskt kul. Och skönt att springa efter alla glassar.



Nu har jag börjat packa.
Jag ska ju till Danmark på lördag. Dana Cup med laget :)
Det kommer bli roligt.

Men, nu orkar jag inte skriva mer. 

                                                                          // 'iida ♥






Kommentarer
Postat av: Lia Gonzales

vilka glassar :D hahah

2010-07-08 @ 22:10:29
URL: http://liaG.devote.se
Postat av: Alina

hoppas du haft en bra dag! nattinatti :)

2010-07-08 @ 23:09:50
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: oskar

Mmm! Såg ut att va goda glassar! Vilka artister var med på diggiloo konserten? :)

2010-07-09 @ 00:45:31
Postat av: nicole

sv: Tack desamma :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

2010-07-09 @ 07:04:44
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0