DANACUP<3

HEJ ÄLSKLINGAR!

Nu är jag hemma igen!
Saknat mig? :)

Jag har haft så sjukt kul, bästa veckan i mitt liv.
Vi 97:or kom 2:a och 96:orna kom 9:a.
I finalen förlorade vi med 5-0 mot ett kanadensiskt lag.
Men det var kul ändå.

Vi bodde på en skola i en gympasal.

BILDBOMB. ♥


emma&emelie on the färja. ♥


Jag stod och tog bilder där, och då säger någon att det sitter folk precis där inannför haha.
Dom som satt där inne måste ju trott att jag var knäpp.




julia i skagen .







På invigningen..  jag spelar inte i det där röda laget :p



alida&julia :D


jag&moa


emelie&jessica


jag

juliaK

alida&julia

tuggummi&fireball som vi fick av amerikanska killar ;)

usa i matsalen :p


basket med rumänska killar.


arena nord där vi åt mat och spelade 3 matcher på stora arenan :)


den här katten smet in hos oss i gympasalen 2 gånger


åkte buss varje dag, det var kul .


tildisen på en av 96:ornas matcher.


alida springer :)


pokalen :D


medaljen :D

på väg till gbg

julia igår på liseberg :D


jag sitter där någonstans i mitten :D


hej då gbg


trollet :)


på vägen hem stannade vi i gränna och köpte polkagrisar såklart :)







saknar dana sjukt mycket. ♥
discot, fotbollen, laget, allt!
bästa veckan i mitt liv. 





                                         puss&kram,


                                                                                            // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: oskar

MÆLK! :D

2010-07-20 @ 15:35:19
Postat av: Juliak

Nawww...... Längtar fett mycket tillbax . :-( <3 <3

2010-07-21 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0