we don't sleep when the sun goes down

HejHej :)

Idag när jag kom hem gjorde jag klart so-uppgiften..
Blev inte så jättebra men jaja. :D

Måste träna lite på svenskan till imorgon. Hm.

Nyss var jag nere i källaren och tittade i fotoalbum från när jag var liten.
Jag önskar att jag var liten igen :)

Har inte så mycket mer att skriva så puss hej ♥


jag vet inte vad jag håller på med på bilden men men hahaha



                                                                                      // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: GNW

Men ååå vilket gulligt kort på dig när du var liten. Helt underbart Ida!! Redan då var du igång med bakningen :D

2010-12-14 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0