some pictures

HejHej :)

Idag var jag ju på Maxi med mamma.
Jag fick en klänning som jag tror jag ska ha på jul och nyår.
Men jag är inte säker på den..
Iaf så måste jag köpa ett par skor till klänningen ;)

Nyss såg jag slutet på nån film haha.

Imorgon ska jag till Ingelsta med pappa och handla julklappar haha .
Och vid 3 ska jag på kalas hos min kusin.

Lite bilder från igår och idag ;








HAHA love u Titti ♥

                                                                              // 'iida ♥

Kommentarer
Postat av: Titti :) ♥

Love U 2 :) ♥

2010-12-11 @ 18:54:30
URL: http://tittinilssoon.blogg.se/
Postat av: GNW

Ni ser verkligen hyperintelligenta ut, haha! Nice pics!! ...och snygg tapet dessutom ;)

2010-12-12 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0