nya skor ;)

Hejhej!

Chilldag i skolan hände inget speciellt.
Eller jo!
När Titti och jag kom in i matsalen var det helt lugnt, men precis när vi funderade vart vi skulle sitta så börjar två stycken kasta mat på varandra. Tallrikar, glas och saltkar flög genom luften.
En kille som bara satt och åt lugnt fick saltkaret i huvudet och fick sitta med en ispåse ae lite synd om honom.
Matteprovet gick ganska bra tror jag, lite tråkigt haha :)

Kom hem för ett tag sen, då satte jag mig här och kollade på lite bloggar.
Nyss kom mamma hem... då blev jag glad.
För jag fick ett par skor!



Sko från Skopunkten.com

Snyggare i verkligheten. Jättesköna är dom! Och jag är längre än mamma när jag har dom på mig ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. puss ♥

                                                                                                   // 'iida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0