MÖHÖMÖ

Hej bloggen.
Dagen var inte rolig.
Började med att jag försov mig.. great.
Så jag hoppade upp som en ninja, gjorde mig klar och
gick till skolan. När jag kom dit kände jag att jag inte mådde bra.
Yr i huvet och trött. Kände att jag hade feber.
Efter det där matteprovet gick jag hem.
Ja jag hade feber så ja la mig i soffan och försökte
sova lite. Det gick inte så bra.
Men nu senare på kvällen mår jag ganska bra.
Lite ont i huvet men det försvinner väl imorgon.
Imorgon måste jag till stan eller Ingelsta, måste köpa
dom sista julklapparna.
Sen måste köpa lite till lilljul men Ida och Titti, älskar er. ♥
Men jag får se imorgon.

PUSSPUSS!

                                  /nadine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0