just a dream

Hejhej!

Igår var det ju avslutning, najs med jullov nu då!
Jag fick skjuts hem av Nadines mamma och sen gick jag in till farmor och åt mat.
Sen gick jag till Nadine :)
Titti var redan där. När jag kom såg vi på film, ganska dålig var den haha.
Sen bakade vi pepparkakor, dom blev faktiskt jättegoda!
Efter det öppnade vi julklapparna!
Av Nadine fick jag en ring och 3 par örhängen :) ♥
Och av Titti fick jag hårspännen...


























och en ring haha! :)

Lägger in bilder nån annan dag.

Idag har jag städat och massor tråkigt.
Ska se på film snart, sen duschar jag.

Pusshej, kanske hörs imorgon! :D ♥

                                                                                       // 'iida ♥


Kommentarer
Postat av: tittitititititi

hahhahaha, hårspännen ;) <3



hahahahahahhahahahhahaahhahahaha

2010-12-23 @ 15:17:39
URL: http://tittinilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0