I will be here

tja! läget ? haha bästa klippet :)
Jaa iallfall sorry att jag inte skrev igår men jag mådde inte
alls bra. Kom hem från skolan, GICK till ÖoB, det var inte
alls kallt oh nej.. Köpte en silverhatt som ja skulle ha
som typ julklapp till klassen men a iallafall.
Askallt ute vare så när ja kom hem så la ja mig i soffan
med massa filtar. Slocknade där sen vakna ja och duschade
och sånt. Så kom inte in på datorn alls.
Men ja idag så var det chilldag.

Spelhåla, julklappsbyte och klipp på youtube.
Sen drog jag och titti till stan.
Det bästa av allt då. IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!
Så himla sköööönt. titti och ida sover här hos mig onsdag te torsdag.
Kommer bli riktigt kul! Men jag mår inte så bra :( förkyld men men.
Man mår ju bättre när man träffar kompisarna.
Nu måste jag slå in julklappar, känns inte som att det är
julafton på fredag. sjukt.


har verkligen inga bilder...


                                               /nadine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0