FREDAG 3/12

Hej!

Idag i skolan var det lugnt, trodde jag skulle bli mulad eftersom det var mulningsdagen idag men det blev jag inte :)
På no:n var det kul, vi experimenterade med eld. Coolt vare.
Jag och Olle gjorde ett där man höll eld över syre eller vad det var och så lät det plopp och så försvann elden haha :D

Sen hade jag sälla en bit med Titti & Kristina, och när vi gick så kom mamma och hämta upp mig :)
Då åkte vi hem och hämtade min lillebror och sen åkte vi till Maxi :)
Bara min bror & jag. Vi handlade julklappar till mamma & pappa.
Och så köpte min bror en glass och jag en cola. Och när vi satt och åt/drack såg jag Emelie :)
Då kom hon och satte sig med oss och så snackade vi om lite olika saker.

Sen kom pappa och hämta oss och så åkte vi hem.
Då slog jag in lite julklappar, sen åt vi. Nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja..
Imorgon ska jag till stan med Nadine och sen ska jag sova där.

Pusshej ♥


bjuder hahah :D


                                                                              // äiidaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0