CUP

Hej på er! :D

Igår spelade jag cup. Först i 97-98 klassen, som vi då tog hem ;)
Sen spelade jag även i 95-96 klassen.. som vi också tog hem.
Kul att spela typ 12 matcher på en dag :)



Idag har jag varit på Maxi med Emma, hittade ett par svarta jeans.. dock inte rea på dom haha.
Hittade en tröja också men jag var osäker på den och hängde tillbaka den.
Men sen när jag skulle gå och testa den igen så var den borta :(
Men så kan det gå ..

Sen fick vi skjuts hem av hennes föräldrar. Vi åt lite, sen snacka vi och var lite konstiga.
Vet inte riktigt vad vi höll på med ett tag. Sen såg vi på Victorias Secret Fashion Show.
Och sen blev jag hämtad.

Pusshej ♥


                                                                            // 'iida ♥


Kommentarer
Postat av: GWN

Grattis! Vilka duktiga fotbollstjejer ni är :)Skulle vara skoj att se en match nån gång. Hejja Eneby !

2010-12-31 @ 11:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0