SKOLAN

HejHej :)

Idag var ju första dagen i skolan :)
Det var helt okej.
Kommer nog bli bra det här.
Det enda som var dåligt var att jag sitter länst fram med någon kille som jag inte känner, medan Nadine
sitter längst bak med Olle -.-'

Jaja.
Efter skolan gick jag hem och såg på tv.
16 and pregnant på mtv. Sen såg jag på Tyra Show.

Sen kom mamma hem så då åkte vi till maxi.
Jag fick en lila tröja, och en grå lite tjockare tröja från Gina.
Och så fick jag svarta ankelstrumpor och en sport-bh.

Om en halvtimme blir det fångarna på fortet.



Puss&kram ♥


                                                                          // 'iida ♥


Kommentarer
Postat av: simon hultberg

sötnos :) <3

2010-08-24 @ 15:05:18
Postat av: olle hultman

omg ida är så söt ! <3

2010-08-24 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0